steun ons
SponsorKliks, gratis sponsoren!

STEUN ONS

De mogelijkheden om ons te helpen zijn breed. Alle financiële donaties van particulieren, bedrijven en organisaties zijn welkom.

U kunt ons op verschillende manieren steunen. Wij hebben enkele voorbeelden voor u op een rijtje gezet.:

Eenmalig doneren

Wilt u éénmalig doneren?

U kunt uw donatie aan Stichting Dolittle overmaken naar:

Stichting Dolittle

o.v.v.: donatie Stichting Dolittle

Bankrekeningnummer: NL67INGB00060495 77

Structureel doneren

Dit kan door bij de bank een periodieke overschrijving te regelen.

Organiseer uw eigen fondsenwervingscampagne

Wellicht heeft u zo uw eigen ideeën over fondsenwerving voor het goede doel? Wilt u zich laten sponsoren bij een hardloop- of wandel evenement? De Venloop bijvoorbeeld? Of organiseert u een cup-cake verkoop waarvan de bijdrage naar Stichting Dolittle gaat? U kunt met familie en vrienden ook statiegeldflessen inzamelen in de buurt. Allemaal voorbeelden van mooie initiatieven waarvan u de opbrengst aan Stichting Dolittle kunt doneren.

Stichting Dolittle als uw goede doel bij een jubileum of verjaardag

Een koperen bruiloft of een kroonjaar in het verschiet? Heeft u iets te vieren en wilt u de opbrengst ten goede laten komen van Stichting Dolittle? Ook kunt u door middel van een donatiebox neer te zetten, geld inzamelen. Het bedrag kunt u daarna overmaken naar Stichting Dolittle.

Geven met belastingvoordeel

U kunt een periodieke schenking doen aan Stichting Dolittle waarbij u minimaal 5 kalenderjaren een vast bedrag doneert. Dit wordt vastgelegd in een overeenkomst tussen u en Stichting Dolittle, zodat de schenking aftrekbaar wordt bij de belastingdienst. Het voordeel hiervan is dat u meer kunt doneren terwijl het u niet meer kost.

Nalaten met belastingvoordeel/ Testament

U kunt Stichting Dolittle opnemen in uw testament.  Door Stichting Dolittle op te nemen in uw testament stelt u ons werk en daarmee ook de medische hulp ten behoeve van dieren die het écht nodig hebben, veilig voor de toekomst. Met een plekje in uw testament kunt u de dieren blijven helpen, ook als u er zelf niet meer bent. Het formulier vindt u op onze website onder het kopje info/downloads.

Klik hier als u uitgebreidere informatie wenst over de mogelijkheden om ons te steunen.

Hartelijk dank namens de dieren!

Hartelijk dank namens de dieren

SponsorKliks, gratis sponsoren!

Sponsor Stichting Dolittle GRATIS!

Bestel via de SponsorKliks-pagina en steun Stichting Dolittle.

Bij de SponsorKliks pagina zijn veel  internetwinkels (zoals o.a. Bol.com, Media Markt, AH  en Wehkamp) aangesloten.

Van alle aankopen die u doet wordt een eenmalige commissie  aan Stichting Dolittle uitbetaald! U betaalt niets extra!

Bedankt!

Geef!!

Zamel geld in voor Stichting Dolittle met uw crowdfunding actie.

Bedankt!

check ook onze FaceBook pagina

omdat élk dier goede zorg en gezondheid verdient!

Partners en Sponsoren