veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

Welke gegevens en informatie moet ik aanleveren om in aanmerking te komen voor financiële steun?

Voor informatie hierover kunt u een e-mail sturen naar info@stichtingdolittle.nl

In welke regio moet ik wonen om in aanmerking te komen voor financiële steun?

U kunt een aanvraag indienen als u woonachtig bent in de gemeente Venlo.

Kan iedereen in aanmerking komen voor financiële steun?

U kunt alleen in aanmerking komen voor financiële steun als er sprake is van schuldhulpverlening of als u een bewindvoerder heeft.

Geldt de financiële steun voor alle dieren?

De steun geldt alleen voor huisdieren. Op het moment dat u een aanvraag indient beoordeeld Stichting Dolittle of u in aanmerking komt voor financiële steun.

Ontvang ik het toegekende bedrag op mijn eigen rekening?

Het toegekende bedrag word na ontvangst van de factuur rechtstreeks overgemaakt naar de betreffende dierenarts.

Komen alle behandelingen in aanmerking voor financiële steun?

Alleen noodzakelijk geachte behandelingen komen in aanmerking voor financiële steun. Er wordt geen financiële steun gegeven voor voeding, gedragstherapie, vlooien- en tekenbehandelingen enz. Meer informatie hierover kunt u vinden op onze website..

Partners en Sponsoren